ORDREHISTORIK

Kundcenter


Du måste vara registrerad kund och inloggad för att kunna använda denna funktionen.

Betydelse

 

Orderstatus - används för att kontrollera om beställningarna är fullt levererade, avnoterade eller inte genomförda. Om en beställning misslyckas kan det bero på "totalleverans" vilket innebär att alla rader måste vara i lager innan beställningen skickas eller en överskridit kreditgräns.

 

Faktura - Här kan du extrahera alla historiska fakturor

 

Paketspårning - Denna vy ger dig det kortaste sättet att spåra ett paket. OBS! Ett nytt fönster öppnas efter att du har tryckt på spårnumret, och här måste du trycka på "Spåra och spåra" i övre vänstra hörnet för att få statusen.

 

Köpta produkter - Här är alla beställda produkter listade i kronologisk ordning. En snygg sökfunktion för att kontrollera vilken jacka som beställdes för några veckor sedan, till exempel.

 

Kreditnota - Här är alla krediter, till exempel ett klagomål.

 

Begränsad beställning - Visar alla de listade objekten, även artiklar som beställts under säsongens order för leverans vid en viss tidpunkt. Vi uppmanar alla att regelbundet kontrollera deras säkerhetskopieringsorder för att undvika oönskade mottagna objekt som har varit under lång tid.

 

I sådana fall återkommer vi ofta inte på samma produkt. Observera att sortering på orderreferens är möjlig. Grönt datum = bekräftat, Rött datum = obekräftat, beräknat ankomstdatum!

 

Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftat - Kontakta kundcentret för närmare information.